Zalety nowoczesnych stron

Dodane: 12-12-2015 20:16
Zalety nowoczesnych stron Strona internetowa to podstawa internetowego marketingu. Powinna być dostosowana do wymagań współczesnego odbiorcy. Szukasz taniej strony dla firmy? tanie strony internetowe

Na co zwrócić szczególną uwagę? Na usability!

Dobry projekt strony to nie atakujące z każdej strony wodotryski, lecz tzw. usability. Ten termin znaczy tyle, co "użyteczność" i zawiera w sobie kilka istotnych funkcji. Strona internetowa powinna być dla użytkownika: przyjazna, intuicyjna, prosta w obsłudze, przyjemna w odbiorze. Jeśli potencjalny klient odwiedzi taką stronę, to z pewnością będzie zainteresowany ofertą takiej firmy i chętniej nawiąże współpracę. Nie zawsze ten najładniejszy projekt, będzie tym najlepszym. Ludzi często odrzuca wizualny chaos i trudność w uzyskaniu interesujących ich informacji. Pamiętaj - po pierwsze usability!


Zbuduj stronę przyjazną klientom

Podstawą do stworzenia udanej strony internetowej jest grafika. Nie powinna ona być agresywną, by nie zniechęcić odbiorców do odwiedzania domeny. Tworzenie strony internetowej nie jest więc tak prostym, jak się wydaje. Projektowanie strony powinno być także zgodne z normą VCAG, by była ona przyjazną dla osób niepełnosprawnych i niedowidzących. Internet powinien być ponad podziałami i dysfunkcjami! Dobra strona internetowa to taka, na której wszystkie treści tekstowe są widoczne, by odbiorca bez przeszkód mógł się z nimi zapoznać. Nie powinno więc zabraknąć czytelnej czcionki, którą będzie można powiększyć. Zaleca się ograniczenie kursywy do minimum, ponieważ chociaż stosowana w pracach naukowych do cytatów, jest o wiele trudniejszą w odczytaniu. Zdjęcia i fotografie, a także grafiki gif, zamieszczane na takiej stronie, nie powinny być zbyt kolorowe ? warto wybrać jeden dominujący kolor np. zieleń czy błękit i stosować jego różne odcienie. W taki sposób, strona jest o wiele przyjemniejszą dla oka.


Standard w firmie

Potrzeba posiadania strony internetowej jest coraz większa. Weszło to już w standard, że spodziewamy się iż dana firma ma stronę. Jeżeli jej nie ma to traktujemy taką firmę mniej poważnie.

Jednak mało nowoczesna strona lub zwyczajnie brzydka może odstraszyć potencjalnego klienta. Co niestety jest plagą polskiego internetu- właściciele firm często nie dbają o wygląd strony traktując ją jako ?żeby była?. Jednak w dobie coraz łatwiej dostępnych technologii można samemu stworzyć akceptowalna witrynę swojej firmy.